Hedbergska Vårshow

igårkväll var jag, mamma och pappa och kollade hedbergskas årliga vårshow med alla musikesteter. de hade inte något riktigt tema det här året som det annars brukar vara, men det var bra ändå och alla var jätteduktiga. eller inte alla om jag ska vara ärlig. ettornas kör var så sjukt dålig. HAHA. jag och pappa bara skrattade när de var klar. anna hade varnat mig innan (hon var också med i showen och går i tvåan) men jag trodde hon bara överdrev.. men icke! de hade verkligen ingen koll alls. ojojoj.. men som sagt, förutom det var det bra. det bjöds på flera olika musikstilar (allt från hårdrock till country), dans, trumuppträdande och en massa konfetti.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0