Jan. 31, 2011

god afton mina små vänner!

har legat och myst i soffan och kollat på ett nytt avsnitt av top model och avnjutigt årets första semla. mums. ska strax springa och borsta tänderna.. är sjukt trött så jag ska försöka komma i säng tidigt ikväll för en gångs skull.

idag har jag varit på lyft, as usual. eller ja, var inte där något hela förra veckan då jag var sjuk.. var i alla fall kul att träffa alla igen, känns som det var år sen man såg alla, speciellt linus som även varit borta i egypten en vecka.  anyway, efteråt följde jag, nadja och tomas med linus hem en stund där vi spelade uno, åt djungelvrål och hade det trevligt. klockan två drog vi bort till nacksta för studibesök på rättspsyk. fick sitta och lyssna på en kille som pratade om hur det var där på stället och så. var faktiskt ganska intressant, känns dock inte som ett ställe jag skulle vilja jobba på.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0