Söndagkväll

här sitter jag i sängen och luktar rök. en liten snabbdusch vore kanske inte helt fel? var iväg med anna, fia och sanja till stranden förut ikväll och grillade lite. vi hade väl tänkt bada också egentligen, men när vi väl kom ner dit så var det så kallt så vi sket i det helt enkelt. men vi hade det trevligt ändå, tjockade i oss en massa godsaker och lyssnade på musik.

på tal om musik. någon som missade att de sände "the big 4" live från göteborg på svt nu ikväll? var ju bra så att vi andra som inte hade någon biljett också fick möjlighet att kolla. jag hann dock inte med att se alla banden pga grillningen och lite andra saker.. men megadeth, nån slayer-låt och större delen av metallica blev det i alla fall så jag är nöjd. såg även linus skymta till längst fram vid scenstaketet ett par gånger där i tvrutan. lite roligt. jag är inte alls avundsjuk..



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0