Midsommar

hoppas alla hade en bra midsommar!

jag firade först här hemma med lite pokerspel och god mat tillsammans med fia och hennes familj. alltid lika trevligt! sen senare på kvällen drog jag och fia vidare till en stuga ute på alnö och fortsatte firandet tillsammans med en massa goa människor. mycket lyckad kväll, tack för det!



lite pokerspel tillsammans med syster, fia, sanja och johan (som inte ville vara med på kort)

jag och fia vid middagen

badtunna med fia och pojkarna

nattdopp. någon sa att det bara var 14 grader.. kallt? ja.

martin och jag

började ösregna sent på natten så vi gick in och spelade ritcharader istället

martin skulle rita ordet galoppera.. detta resulterade i denna vackra mördarhäst(?) med huggtänder

dagen efter blev det lite fotboll med de få som var kvar och orkade
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0