Road trip

i veckan bestämde sig emilia, matilda och jag oss för att ta en liten road trip ner till uppsala och stockholm nu i början av helgen. sagt och gjort. på fredagkväll satte vi oss i bilen och drog iväg. spenderade natten i matildas lägenhet i uppsala, såg på film och tjockade i oss godis. på lördag fortsatte resan vidare till stockholm där vi sprang omkring på stan hela dagen tills fötterna gjorde ont och vi inte orkade ta ett steg till. till vår besvikelse hittade vi tyvärr nästan ingenting där nere.. tror det blev ett vitt linne för emilias del och två LP-ramar för min, that's it. men jag tycker vi hade det bra ändå, skönt med lite miljöombyte om inte annat.



inne på urban outfitters där jag hittade två fina LP-ramar

blev lite kvällsfika vid ån i uppsala innan det åter igen var dags för hemfärd

satt och matade massa söta ankor med större delen av min äckliga ost- och skinkmacka
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0