Bra start på helgen

igår hade jag världens mysdag. först drog jag ut till njurunda tillsammans med christian och kristoffer och åkte skridskor nån timme och hade det kul. sedan åkte jag och kristoffer iväg och åt lite innan vi åkte hem till honom (där jag även fick träffa theo - kanske världens sötaste lilla råtta, haha) och tog det lugnt en stund, för att sedan dra ut och till birsta och bowla lite senare på kvällen.

idag är jag trött som jag vet inte vad. kunde inte somna förrän klockan 7-8 imorse, vilket självklart resulterade i ett rätt litet antal sömntimmar. så om jag fick som jag ville skulle jag bara helst av allt krypa ner i sängen igen och sova nån timme. men så blir det inte! nix. tänkte dra iväg till stan och träffa erik och en massa folk istället. men det blir säkert kul!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0