God kväll

sitter och surplar vaniljte och mumsar rostade mackor. inte dåligt såhär klockan 02.15 en måndagsnatt. lyssnar på lite gott från all hope is gone också. te verkar visst vara det enda som lindrar min onda hals just nu.. har varit duktig och dragit på mig en fin liten förskylning. är dock mycket bättre än igår, så förhoppningsvis är det snart över.

annars ikväll har jag varit iväg på lagmöte hemma hos ewi tillsammans med bandyfolket. känns bra att vi äntligen börjar styra upp allt igen och kommer igång nån gång. sätter igång med konitionsträning nästa vecka. det behövs! i alla fall för min del, haha. otränadtjej_90.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0