Laserhall och födelsedagsfirande

hej alla barn, hoppas ni haft en trevlig helg. i have.

i fredags stod laserhallen på schemat. spelade tillsammans med vanliga gänget; emilia, patte och co. det var några år sen man spelade så det var hur kul som helst! sen att jag blev träffad fler gånger än jag själv träffade är en annan sak (;

på lördagmorgon drog jag in mot stan för att hämta upp kristoffer och gå på skivmässa. slutade med bara två skivor för min del, men jag är nöjd ändå. lite senare på kvällen blev det födelsedagsfirande för pojken då han fyllde hela tjugofem nu i veckan. först blev det grillning och lekar uppe på norra berget med en massa folk och därefter krogen med karaoke någon timme. trevligt värre! dagen efter vaknade vi ganska sent, gick ut och åt pizza och spenderade sedan resten av dagen med att ta det lugnt i soffan framför tvn och datorn. rätt skönt det med ibland.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0