London - Dag 3

blev tyvärr lite lite med bilder från denna dag. det betyder dock inte att vi inte hade något speciellt för oss, nej tvärt om. spenderade hela dagen genom att springa omkring i en massa affärer på oxford street. kan tala om att jag spräckte min budget rätt så snabbt, haha. men det fick det vara värt. hittade en massa fint! måste dock säga att jag blev lite besviken på primark som jag hört så mycket bra om. visst, det var jättestort och det fanns en massa fina saker till ett billigt pris, men hittade ändå inget jag gillade riktigt. kom endast ut därifrån med en halsduk och några småsaker, var lite tråkigt. kärade dock ner mig i topshop, nyöppnade forever21 och flera andra affärer så jag överlevde (;

på kvällen, efter en jättegod middag, var det utgång som gällde. hamnade på någon klubb i närheten av piccadilly circus. älskade verkligen inredningen där inne! var väldigt rock- och musikinspirerat och flera av väggarna pryddes helt av cd/lp-skivor, musikkassetter och affischer på olika band och artister. me like! när vi senare skulle ta bussen hem på natten visade det sig att busslinjen vi skulle ta var borttagen för tillfället. bra där! visste inte riktigt hur vi skulle ta oss hem där ett tag, men efter lite hjälp från två mycket trevliga engelsmän kom vi iväg till slut. sen att vi missade våran hållplats och virrade bort oss uppe i camden är en annan historia, haha.



oxford street. tittade bland annat in på primark och träffade musse pigg inne på en asstor disneyaffär

på tunnelbanan i riktning mot piccadilly circus

drinkmenyn var formad som ett LP-fodral, lite roligt sådär. blev även bjudna på varsin shot, var ju snällt

jag och världens bästa fia

på bussen hem innan vi virrade bort oss uppe i camden, haha
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0