Lyser med min frånvaro

hej hopp!

allt bra med er? med mig är det bara fint. lite trött kanske, men annars så. var ett bra tag sen man skrev något här igen, tråkigt jag vet. så vad har jag haft för mig de senaste veckorna? jaa.. jag har börjat praktisera på lindex. börjar min femte vecka där på måndag. kan inte fatta att jag redan varit där så pass länge, känns som att jag precis började. men som man säger, tiden går fort när man har roligt. och roligt, det har jag. trivs verkligen jättebra! annars har det väl inte hänt något alltför jättespännande. har mest spenderat all ledig tid tillsammans med kristoffer och en massa annat trevligt folk, vilket inte är helt fel. 

idag spenderar jag dock kvällen all by my self. kommer inte håg sist jag bara hade en lugn helg här hemma utan att ha något inplanerat, så det känns lite skönt faktiskt. lyssnar på musik, småäter godis och tar det lugnt. ska nog sätta mig och redigera lite bilder, bl.a från london (som borde ha varit uppe för läängesen) och från halloween, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0