En såndär tisdag

godkväll alla barn!

här sitter jag i sängen iförd bästaste myskläderna och till sällskap har jag den största koppen te jag kunde hitta och lite skön musik. inte helt fel om ni frågar mig. sitter och pysslar lite på en ny bloggdesign som förhoppningsvis kommer upp om inte alltför lång tid, så ha tålamod.

annars idag då? ja, jag har varit på lindex som vanligt. hjälpte till med att göra om på underklädsavdelningen och märkte ut olika modeller som tydligen ska vara med i nya ELLE-bilagan. funfun. efter att jag slutat drog jag in till stan och mötte upp sanna för en fika inne på barista. snackade lite strunt och hade det trevligt. var skönt med lite girl time för en gångs skull. grabbarna brukar ju oftast vara med annars när vi träffas (vilket är jättekul!), men denna gång fick de stanna hemma.



 
Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Världens absolut finaste <3

2011-12-21 @ 01:10:26
Postat av: Jenny

Men duja <3

2011-12-21 @ 23:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0