Rödhårig

hej alla barn!

jag är så sjukt mätt så jag vill dö just nu. har bakat morotskaka så det räcker till en hel armé! kan inte sluta äta och de tar aldrig slut, haha. jag kommer snart rulla fram..

har varit äckligt less på mitt hår nu sista tiden, blont och tråkigt. så i fredags traskade jag iväg till frisören och blev sjukt jäkla rödhårig istället. gillar't! känner mig som ariel i lilla sjöjungfrun, haha. synd att färgen tvättas ur så himla fort bara.. vattnet blev helt rött när jag tvättade håret förut idag.

menmen, nu ska jag dra iväg till kristoffer på bull och saftkalas. kanelbullensdag och allt ju. ha det fint!



oh yeah! är dock mycket rödare och inte alls så orange som på bilden..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0