London - Dag 2

hela tisdagen spenderade vi på london zoo och hade det trevligt. då vi bodde så pass nära tog vi och skippade tunnelbanan och gick dit istället genom the regent's park. varför har vi inte såhär stora parker i sverige för? hur mysigt som helst ju!



kände för att dyka ner i en av fontänerna i the regent's park på väg till london zoo

framme på london zoo. här står fia framför ingången till penguin beach

tittade på fina fjärilar inne i fjärilshuset. såg även ett par larver stora som tjocka grillkorvar, dåligt med panik jag fick, haha. någon bild på dem får ni inte för jag blir rädd bara av att kolla på dem!

tog en tur inne i reptilhuset. såg ormar, ödlor, grodor av olika slag och en massa andra knepiga djur

lunchpause i form av fish & chips.. helt okej, men jag har väl ätit godare saker i mina dar

träffade sötaste grisen, kollade på kameler och några andra smådjur

sherikaaan!

gick till akvariehuset och kikade på massa fina fiskar. träffade även på svampbob

gorillorna.. sjukt stora var de, iaf han till vänster

hälsade på hos girafferna. jag kände mig kort för en gångs skull, haha

åh vad jag älskade den här svarta fågeln! den såg så himla fluffig och fruktansvärt sur ut. ville bara krama om den, haha! tog även en sväng förbi uttrarna, de var galet söta och jättebusiga. jag ville ta med mig en hem :( efter zoo't drog vi iväg och åt lite. man kunde få ben & jerry till efterrätt (glassen alltså, inte personerna), inte helt fel tycker jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0