Shot-roulett, drinkkväll och söndagsmys

god kväll gott folk!

hoppas allt är bra med er, jag har i alla fall haft bästa helgen på länge!

i fredags var det förfest hos kristoffer tillsammans med patrik och hans tjej sanna som var hur söt och trevlig som helst! började kvällen med att spela shot-roulett. var lite orolig där ett tag med tanke på hur det gick sist då jag, patte och kristoffer spelade, haha. men det gick bra. väl nere på stan blev det en hel del karaoke och sedan subway på det. ååh som jag har saknat det, mums!

på lördag stod drinkkväll hemma hos emilia på schemat. åt pizza från bite line och alla tog med sig olika ingredienser så att man kunde blanda en drink så att alla fick varsin. blev en himla blandning, haha. rolig idé dock, får gärna göras fler gånger! lite senare kom kristoffer som även var snäll och skjutsade ner oss till stan. satte oss inne på all star ett tag och drog sedan bort till donken för lite mat.

på söndag drog jag och kristoffer in till stan för att ta en "hejdå-fika" på barista med sanna och patrik som skulle iväg. hon till falun och han till härnösand. hoppas det inte tar alltför lång tid innan man träffar dem igen. efteråt drog jag och kristoffer åter igen hem till han och tog det lugnt. myste ner oss i soffan och kollade på jägarna som jag inte sett innan. gillar normalt inte svensk film, men denna var faktiskt bra. senare på kvällen fixade vi lite mat och drog sedan bort till sanna och christian en liten stund innan pappa kom och hämtade mig.



peppat folk på bussen in till stan i fredags

jag och sanna. snygga tjejer!

..och ännu snyggare folk, haha

jag och världens bästa

foto: Sanna
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0