Pizzabullar

har haft lite problem med internet de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. men nu så fungerar det igen så här kommer ett litet inlägg om gårdagen.

ja, igår var det alltså pizzabullsbak som gällde. jag och anna har länge pratat om att göra det, men det har inte blivit av. men nu så. sist jag åt pizzabullar måste nog ha varit när jag gick på dagis. minns att jag älskade när vi fick dem till "mellis". alla bara "ooh, pizzabullar!" haha. de var så himla goda! kan tala om att mina och annas bullar inte heller blev så dåliga. jag har tjockat i mig 6-7 stycken bara idag. hungrig tjej (; mums!



bakningen är i full gång

färdiga pizzabullar. mums!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0